התו הירוק / כל רגע - נמשכת היציאה ההדרגתית מהסגר: מה מותר ומה אסור - מי נדרש להציג תו ירוק, ומי ממן את הבדיקות?

הכניסה תותר לבעלי התו הירוק בלבד*: כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה מדיניות התו הירוק הינה לפי גיל:. ההחלטה על השינוי בתו הירוק התקבלה בעקבות הירידה ביעילות החיסון, וכשני מיליון אנשים יאבדו את זכאותם אם לא יתחסנו בחיסון השלישי. מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית:

מדיניות התו הירוק הינה לפי גיל:. 13/05/2021 | חמישי ×'-Layla TLV | מסי×'ות | אטרף
13/05/2021 | חמישי ×'-Layla TLV | מסי×'ות | אטרף from www.atraf.co.il
מדיניות התו הירוק הינה לפי גיל:. הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. הכניסה תותר לבעלי התו הירוק בלבד*: מי נדרש להציג תו ירוק, ומי ממן את הבדיקות? ההחלטה על השינוי בתו הירוק התקבלה בעקבות הירידה ביעילות החיסון, וכשני מיליון אנשים יאבדו את זכאותם אם לא יתחסנו בחיסון השלישי. בנוסף, יקוצר תוקף התו הירוק לחצי שנה. החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה

מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת .

מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: בנוסף, יקוצר תוקף התו הירוק לחצי שנה. מי נדרש להציג תו ירוק, ומי ממן את הבדיקות? מדיניות התו הירוק הינה לפי גיל:. כרטיסים בקופות התיאטרון ביום ההצגה; מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת . הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; ההחלטה על השינוי בתו הירוק התקבלה בעקבות הירידה ביעילות החיסון, וכשני מיליון אנשים יאבדו את זכאותם אם לא יתחסנו בחיסון השלישי. הכניסה למופעים תתאפשר למחוסנים בעלי תו ירוק ולמחלימים בעלי תעודת מחלים. במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר). המופעים מתקיימים בהתאם להנחיות התו הירוק:

הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. הכניסה למופעים תתאפשר למחוסנים בעלי תו ירוק ולמחלימים בעלי תעודת מחלים. מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: מי נדרש להציג תו ירוק, ומי ממן את הבדיקות? במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר).

כרטיסים בקופות התיאטרון ביום ההצגה; מלונות ×'ט×'רי×
מלונות ×'ט×'רי×" , כנרת ונצרת, רימונים ×"רי×" חוף ×"און, אשת טורס from cdn.eshet.com
מי נדרש להציג תו ירוק, ומי ממן את הבדיקות? התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר). הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. ההחלטה על השינוי בתו הירוק התקבלה בעקבות הירידה ביעילות החיסון, וכשני מיליון אנשים יאבדו את זכאותם אם לא יתחסנו בחיסון השלישי. כרטיסים בקופות התיאטרון ביום ההצגה; המופעים מתקיימים בהתאם להנחיות התו הירוק: מדיניות התו הירוק הינה לפי גיל:.

מי נדרש להציג תו ירוק, ומי ממן את הבדיקות?

מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת . כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה הכניסה למופעים תתאפשר למחוסנים בעלי תו ירוק ולמחלימים בעלי תעודת מחלים. בנוסף, יקוצר תוקף התו הירוק לחצי שנה. כרטיסים בקופות התיאטרון ביום ההצגה; הכניסה תותר לבעלי התו הירוק בלבד*: מי נדרש להציג תו ירוק, ומי ממן את הבדיקות? המופעים מתקיימים בהתאם להנחיות התו הירוק: ההחלטה על השינוי בתו הירוק התקבלה בעקבות הירידה ביעילות החיסון, וכשני מיליון אנשים יאבדו את זכאותם אם לא יתחסנו בחיסון השלישי. הו הירוק יהיה תקף למשך חצי שנה מקבלת החיסון. הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: מדיניות התו הירוק הינה לפי גיל:.

בנוסף, יקוצר תוקף התו הירוק לחצי שנה. התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; מדיניות התו הירוק הינה לפי גיל:. כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה מי נדרש להציג תו ירוק, ומי ממן את הבדיקות?

בנוסף, יקוצר תוקף התו הירוק לחצי שנה. יעל אולק × ×'חר×
יעל אולק × ×'חר×" לתפקי×" ×"אקולו×'ית ×"ראשונ×" ×'עיריית חיפ×" | ×—×™ from haipo.co.il
המופעים מתקיימים בהתאם להנחיות התו הירוק: ההחלטה על השינוי בתו הירוק התקבלה בעקבות הירידה ביעילות החיסון, וכשני מיליון אנשים יאבדו את זכאותם אם לא יתחסנו בחיסון השלישי. הכניסה למופעים תתאפשר למחוסנים בעלי תו ירוק ולמחלימים בעלי תעודת מחלים. מדיניות התו הירוק הינה לפי גיל:. הו הירוק יהיה תקף למשך חצי שנה מקבלת החיסון. במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר). הכניסה תותר לבעלי התו הירוק בלבד*: כרטיסים בקופות התיאטרון ביום ההצגה;

מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת .

הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. הכניסה תותר לבעלי התו הירוק בלבד*: התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת . ההחלטה על השינוי בתו הירוק התקבלה בעקבות הירידה ביעילות החיסון, וכשני מיליון אנשים יאבדו את זכאותם אם לא יתחסנו בחיסון השלישי. החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . בנוסף, יקוצר תוקף התו הירוק לחצי שנה. הו הירוק יהיה תקף למשך חצי שנה מקבלת החיסון. כרטיסים בקופות התיאטרון ביום ההצגה; המופעים מתקיימים בהתאם להנחיות התו הירוק: מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: מי נדרש להציג תו ירוק, ומי ממן את הבדיקות? מדיניות התו הירוק הינה לפי גיל:.

התו הירוק / כל ר×'×¢ - נמשכת ×"יציא×" ×"×"×"ר×'תית מ×"ס×'ר: מ×" מותר ומ×" אסור - מי נדרש להציג תו ירוק, ומי ממן את הבדיקות?. כרטיסים בקופות התיאטרון ביום ההצגה; ההחלטה על השינוי בתו הירוק התקבלה בעקבות הירידה ביעילות החיסון, וכשני מיליון אנשים יאבדו את זכאותם אם לא יתחסנו בחיסון השלישי. מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: הכניסה תותר לבעלי התו הירוק בלבד*: הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף.